قلمـــدان

جریان شناسی، بررسی و تحلیل اندیشه های سیاسی

قلمـــدان

جریان شناسی، بررسی و تحلیل اندیشه های سیاسی

قلمـــدان

برادر و خواهرم که در فضای سایبر می جنگی، با نیت قربه الی الله مطلب بنویس. بدانکه تو مصداق "و ما رمیت اذ رمیت..." هستی.
همسنگرم تو که از میدان مین گناه عبور میکنی، بصیرتت را بالا ببر تا مورد هجوم ترکش ها قرار نگیری.
رابطه خودت را با خدا زیاد کن، با اهل بیت علیهم السلام یکی شو و در این راه گوش به فرمان ولی امر باش و خودت را برای سربازی در رکاب امام زمان (عج) آماده کن.

"لطفا بـا ارائه نظــــــرات خود راهگشای من در بهتر شدن مطالب وبلاگ باشید."

جز 100 وبلاگ برتر در سال 92

  • ۴
  • ۰

سوالی کهنه دارم، مگر تو کیستی و چیستی؟ چرا تو را افراطی و احساسی خطاب می کنند؟ چرا تو را حتی کارشناس سیاسی نمی دانند؟ چرا توصیه می کنند در سیاست دخالت نکنی؟ جرم تو چیست؟ 

جرم تو آن است که آرمان امام خمینی و امام خامنه ای را بر سر دست گرفته ای و پایداری بر آن را سرلوحه مرامت قرار داده ای. جرم تو آن است که با دو دسته سر سازش نداری، اول با کسانی که به معنای حقیقی کلمه، الله نمی گویند و لوازم گفتن الله را تا همه عرصه های زندگی فردی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... درک نمی کنند یا بدان پایبند نیستند و دوم با کسانی که تاب و تحمل استقامت و پایداری حتی تا مواجهه شدید فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و .... با استکبار برای دهها و صدها سال را ندارند. این دو دسته چه بخواهند و چه نخواهند، چه بدانند و چه ندانند، انقلاب اسلامی را بدون ریشه ها و اهدافش فهم و معرفی می کنند. این انقلاب، دیگر انقلاب خمینی نیست. قطع انقلاب از ریشه ها و اهدافش، خیانتی بزرگ به امام و شهداست و تو مانع آنی. تو حلقه وصلی.

 

جرم تو آن است که به بسیاری آموخته ای اصلح کسی است که مسلح به گفتمان انقلاب اسلامی و ملتزم به لوازم عملی آن است. جرم تو آن است که چنان بصیرتی از خود نشان می دهی که گاه حتی سرداران بصیرت نیز از درک افق والای بصیرتت، عاجز می مانند. بسیارند کسانی که دین را از دنیا و اجتماع و سیاست جدا نمی دانند؛ اما این هنر توست که دین را نه شعاری و زینتی بلکه با اقتدا به امام خمینی و امام خامنه ای به صورت محوری وارد عالم سیاست کرده ای. جرم تو آن است که قواعدی دیگر به منطقه حفاظت شده سیاست آورده ای. قواعد تو برای سیاسیون عجیب است. دخالت دادن دین تا این حد که شما دخالت می دهید حتی برای بسیاری از دلسوزان انقلاب نیز درک کردنی نیست.

جرم تو آن است که نقش عمار را برای امام خامنه ای ایفا می کنی. سپر بلای ولی شده ای و تیرهای دشمن به جای امامت، به تو اصابت می کنند. چون خوب می دانند: اگر عمار را زدی، تشخیص حقانیت ولی، برای عموم مردم و بسیاری از نخبگان سخت و ناممکن می گردد.

اما قدر شیعه خوب را امام خوب می داند و قدر پیرو خوب را ولی خوب. شما را امام خامنه ای می شناسد. او قدر شما را می داند که فرمود: بنده هم به سهم خودم قدر آقای مصباح را می‌دانم. واقعا می‌دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه ‌ای هستند و حقا و انصافا ما امروز نظیر ایشان را – حالا به این تعبیر بگوییم – خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا، این سه جهت در ایشان جمع است؛ هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا. این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است. (منزل آیت الله مصباح یزدی 20/11/89)

حمایت ما از مصباح، حمایت از علم و بصیرت به معنای حقیقی کلمه و صفاست.

حمایت از مصباح، حمایت از عمار امام خامنه ای ست.

 

جهت محکومیت هتاکی علیه حضرت آیت الله مصباح یزدی کلیک بفرمایید و در قسمت نظرات پست اول اعلام بفرمایید

برای مشاهده فیلم بوسیدن دست و پای امام خامنه ای توسط حضرت علامه کلیک بفرمایید

برای مشاهده هجمه های دشمنان ملت ایران به حضرت علامه کلیک بفرمایید

جهت دریافت عکس در سایز اصلی کلیک بفرمایید

 

نظرات (۱۳)

مثل استاد پناهیان همچین که حرف از ولایت و انقلاب زدند و از سیاست شروع کردن حرف زدن تا تونستند براشون زدند و از دورشون پراکنده شدند- هرکس بیشتر رو عقاید و اهداف انقلاب پایداری کنه بشتر مورد هجوم اینان قرار میگیره-میگن ایشون همین کارهارو درباره احمدی نزاد انجام دادند اما آخرش اینطور شد در صورتی که اونسال معمولا همه کسانیکه تحقیق میکردند و دنبال حجت شرعی میگشتند تقریبا به این گزینه میرسیدند-دشمن همیشه دنبال اختلاف افکنیه-
+
پاسخ:
سلام. کاملا درسته
اینها فقط قصدشون سکولاریزه کردن انقلاب اسلامی هست که ان شاالله به یاری خدای سبحان نمی توانند. اینها نیت کرده اند که اهداف و آرمان های انقلاب را از بین ببرند. مگر نبودند در دوره اصلاحات که می گفتند اندیشه های امام باید به موزه برود و آیات جهاد و قتال در قرآن را خشونت طلبی می گفتند و... . چه دلیل مضحکی می آورند مگر ایشان مامور به نتیجه هستند، احمدی نژاد در آن زمان فردی اصلح بود و حضرت علامه معرفی کردند، حالا اگر احمدی نژاد خطایی کرده علامه مقصر است؟ واعجبا. حضرت امام ره می فرمایند: همه ما مامور به ادای تکلیف هستیم و نه مامور به نتیجه.
متاسفانه برخی روحانی نماها هم با اینان همراهی می کنند و جای تعجب اینجاست که پس چرا لباس دین تن کرده اند؟ و تاسف بار تر اینکه برخی از حزب اللهی ها هم با کارهایشان خواسته و ناخواسته آب به آسیاب آنها می ریزند و خیلی جالب است اسمش را هم می گذارند نقد.
منونم. این لینک رو حتما مطالعه می کنم
  • سید امیر علی حیدری
  • خداوند عمر پر برکت به حضرت علامه عنایت کند.

    پاسخ:
    سلام. ان شاالله
    "مصباح دوستان" برای دوستان انقلاب و رهبری چراغی ست هدایتگر ... اما برای رهروان جاده ی خاکی ظلمت خورشیدی ست که تابشش مایه ی ایذاء همانانی ست که پویندگان مسیر جهنم اند ! 
    دانه ی گیاه برای رشد خود ، خود را محروم از آفتاب نمیکند اما خفاش تاریکی شب را می پسندد چرا که او عاشق سیاهی ست !
    سلامتی حضرت استاد صلوات !
    پاسخ:
    سلام. اللهم صل علی محمد و آل محمد
    سلام
    یک خبر خیلی خوب
    انگار اعتراض بر و بچه های پیگیر مباحث حاج آقا پناهیان به حاج آقا جواب داده. و بالاخره سایت استاد پناهیان داره راه می افته! برای خبر کردن رفقا و معرفی سایت دفتر نشر آثار و اندیشه های استاد پناهیان می توانید یکی از کدهایی که در پست زیر هست  را در وبلاگ خود قرار دهید
    http://yaali.blog.ir/post/604
    پاسخ:
    سلام. حتما
  • حسین علیمحمدی
  • کلا با این نوع ورود آیت الله مصباح به عرصه انتخابات مخالف بودم.یعنی سلیقه ام اینطور بود نه اینکه از ایشون خدایی نکرده بیشتر می فهمم.لیکن حالا که اینطور آمده اند ما هم پشت ایشون هستیم و چند شب نامه و بد و بیراه مارا از راه به در نخواهد کرد
    پاسخ:
    سلام. ممنون از حضورتون
    "خدا حفظ کنه ایشان رو"
    پاسخ:
    سلام. ان شاالله
  • جوان انقلابی
  • فکر که میکنم الان بهتر درک میکنم که چرا حضرت ماه به علامه مصباح فرمودند: مطهری زمان!


    پاسخ:
    سلام
    بله زمانی هم برخی از حضرات به شهید مطهری اشکال می گرفتند که حضرت امام فرمودند آثار قلم و زبان او بی استثنا آموزنده و روانبخش است. متاسفانه هنوز هم عده ای در حوزه مخالف آثار و دیدگاه های شهید مطهری هستند
    سلام
    مطلب فوق العاده خوبی بود ممنون. متأسفانه حرف پشت سرشون زیاد هست . مخصوصا از وقتی آقای جلیلی کاندید شدن .
    پاسخ:
    سلام
    حرف و حدیث ها در مورد این علامه بزرگوار از سالهای قبل از دوره اصلاحات شروع شد. و امروز هم به اوج خودش رسیده است.
    چون نمی توانند پاسخ منطقی و درستی به اندیشه ها و سخنان حضرت علامه بدهند مانند ذلیل شدگان دست به تخریب و فحاشی می زنند.
    سلام؛
    ایشون شخصی محترم و قابل احترام هستند... بسیار فردی بزرگ هستند... اما آیا هر کسی که مورد تایید حضرت آقا هست ما باید ببینیم از کی حمایت میکنه بعد به همون رای بدیم؟؟؟
    حضرت آقا تو نماز جمعه سال 88 فرمودن نظر من به احمدی نژاد نزدیک تره اما آیا حالا ما باید به مشایی رای بدیم؟؟
    قبلا حضرت آقا گفته بودن هیچ کس برای من هاشمی نمیشود آیا حالا ما باید به هاشمی رای بدیم؟؟؟
    ما فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری رو فقط و فقط از گفته های خود حضرت آقا مشخص میکنیم و این باعث نمیشه که احترام ما نسبت به علامه مصباح کم بشه...
    ما از فرمایشات حضرت آقا پی بردیم که دکتر جلیلی اصلح هستند... آقای لنکرانی بسیار فردی خوب و مومن و متدین هستند اما ایشون زود بود که وارد عرصه رقابت در ریاست جمهوری بشن... نباید از روی احساس تصمیم گرفت وقتی عقل چیز دیگه ای میگه...
    پاسخ:
    سلام. بسیار عالی اما
    افراد در انتخاب فرد اصلح دو راه دارند یکی آنکه خودشان تحقیق کنند ببینند که چه شخصی به شاخص ها نزدیک تر است. دوم اینکه از یک فرد اصلحی که غم دین و مملکت را می خورد پرسید. برای تشخیص آن فرد اصلحی هم که می خواهید سوال کنید نگاه کنید که حضرت آقا در مورد ایشان چه در سالیان گذشته و چه حال در موردش چه گفته است.
    شما نگاه کنید حمله ها و هتاکی ها به حضرت علامه که از دوران اصلاحات شروع و تاکنون ادامه دارد به چه دلیل است؟ حمله هایی که دشمنان این مملکت به حضرت علامه می کنند به چه دلیل است؟
    یکی از هزاران دلایل اینست که تنها فردی که می گوید اطاعت محض از ولی واجب است ایشان است و قص علی هذا.
    دشمن برای رسیدن به هدف، به هر راهی متوسل میشه ازجمله ازبین بردن و تخریب (البته به خیال خام خودشون)چهره هایی که مردم به ان ها اعتقاد دارند و تایید رهبر عزیز هم هستند. هدفشون براندازی اسلام و ایجاد پایه های کفرِ. و به وضوح میشه ریشه های کینه و دشمنی رو در رفتار و گفتارشون دید. یک مشت عقده ایِ خائن که به وطن پشت کردند و درشبکه های فارسی زبان، علیه اسلام و مسلمین هر دروغی رو به هم می بافند.
    هم پیمان با دشمنان اسلام و ایرانِ اسلامی،سعی در براندازی حکومت دارند. لعنت خدا بر اون ها.

    پاسخ:
    سلام. کاملا با شما موافقم. بسیار عالی
  • گروه فرهنگی یاران خمینی(ره)
  • نظر شورای نگهبان فصل الخطاب است ...

     مرجع بسته های فرهنگی سیاسی
    پاسخ:
    سلام. حنما میام
    سلام
    بسیارند دشمنان ایشان که سعی در تخریبشان دارند و افراد ساده لوح که سریعا تحت تاثیر این فضاسازی ها علیه ایشان قرار میگیرند.
    خداوند عمری پربرکت به ایشان عطا کند

    پاسخ:
    سلام. انشاالله
    آیت الله مصباح دارن جور آخوندهایی که ساکت هستند رو پس می دن
    اینایی که ایشون رو تندرو می خونن واقعا بی انصافا
    من با نقد مشکل ندارم اما بعضی دارن با بی انصافی تمام ایشون رو تخریب می کنن
    پاسخ:
    سلام. ممنون از حضور

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">